Ontdek ons nieuwe helpdeskportaal!
Aanstaande vrijdag 1 augustus lanceren wij ons gloednieuwe helpdeskportaal. Met een frisse, gebruiksvriendelijke uitstraling en snelle toegang tot alle achtergrondinformatie helpen we je nóg beter en sneller. En het mooiste? Je hoeft niet eens in te loggen om de kennisbank te bekijken!
De voordelen van ons nieuwe helpdeskportaal:
- Je kunt eenvoudig je al je tickets terugvinden – inclusief de antwoorden op je eerdere vragen. Zo heb je altijd snel de juiste informatie bij de hand (let op: afgesloten tickets uit ons oude helpdeskportaal worden niet overgezet).
- Binnen het portaal kun je nieuwe tickets aanmaken, reageren op bestaande tickets en tickets sluiten of – indien nodig – heropenen.
- Je kunt de kennisbank bekijken zonder in te loggen.
- De kennisbank kan ook rechtstreeks via onze website worden geraadpleegd, door op het oranje icoontje rechtsonder in het scherm te klikken.
Hoe maak je een ticket aan?
Heb je al een account op het ‘oude’ helpdeskportaal? Je ontvangt een uitnodiging om je account op ons nieuwe portaal te activeren. Vanaf dan kun je inloggen met je e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord. Nog geen account? Registreer jezelf dan als nieuwe gebruiker.
Tickets kunnen vanaf vrijdag 1 augustus via het helpdeskportaal worden aangemaakt, of door het helpdeskformulier in te vullen dat op de supportpagina van onze website beschikbaar wordt gesteld. E-mailen naar helpdesk@dgmr.nl blijft ook mogelijk, maar het heeft onze voorkeur om gebruik te maken van het helpdeskportaal, of via het formulier op de website, zodat we meteen alle relevante informatie beschikbaar hebben.
Wij staan open voor suggesties om de kennisbank verder uit te breiden, dus heb je modellerings- of andere vragen, of tips waarvan je denkt dat die voor meerdere gebruikers handig kunnen zijn, horen we dat graag.
We kunnen niet wachten om je te verwelkomen op ons nieuwe portaal!
